Ray Cooney, John Chapman: Vydrž miláčku!

28. Květen 2008
Vydrž miláčku!
Divácky velmi atraktivní fraška Vydrž miláčku! odehrávající se v jednom londýnském luxusním obchodě s kožešinami je založena na sérii milostných zápletek jež dostávají své pachatele do absurdních a o to více komičtějších situací. Hru samotnou lze charakterizovat jako divácky i herecky velmi nenáročnou, což lze v případě Městského divadla parafrázovat jako hru, u které toho lze jen velmi málo pokazit.
Vydrž miláčku! je v letošní sezóně tím suverénně nejlepším počinem a to jednak po stránce hereckých výkonů - charakterově protikladná dvojice představitelů hlavních rolí Arnolda Crouche (Viktor Skála) a Gilbera Bodleyho (Zdeněk Junák) zvládla své role dokonale a celé představení se neslo plně na jejich bedrech, ale velmi dobře se své role zhostila i Irena Konvalinová v roli Maude Bodleyové, výkony ostatních herců byly již poněkud slabší, ale vzhledem k jejich vedlejším rolím příliš nenarušily celkově příznivý dojem. Celkovou atmosféru pak podpořila velmi zdařilá scéna a kulisy a především příjemná hudba, jež výborně navozovala atmosféru hry.
Autor: Ray Cooney a John Chapman
Arnold Crouch - Viktor Skála; Slečna Tipdaleová - Helena Dvořáková; Paní Frenchamová - Eva Jelínková; Kapitán Frencham - Zdeněk Bureš; Gilber Bodley - Zdeněk Junák; Harry McMichael - Martin Havelka; Janie McMichaelová - Jitka Čvančarová; Slečna Sue - Evelína Jirková; Maude Bodleyová - Irena Konvalinová; Pan Lawson - Lukáš Hejlík;
Režie: Zdeněk Černín
Hudba: David Rotter
Výprava: Jan Dušek